Friday

Kenapa?

kenapa perlu tipu aku?? sedangkan aku bole tahu segala-galanya.. kau tipu sekarang.. lambat laun aku taw la..
Allah itu Maha Adil.. jgn igt.. ape kau buat aku  x bole tahu.. lambat laun tahu la..
Kesabaran amat diperlukan.. mmg aku bersabar.. tp kau x bole pijak kepala aku mcm tu je..
kau igt kau sapa?

mentang2 la aku nie pendiam.. igt aku nie apa? lembik sgt? blom cube lom taw.. di skola mmg la kau berani.. sbb ko taw aku x suke bergaduh.. aku mmg lembut di hati.. tapi.. kalau cube mencabar.. darah naik ke otak..

Damn.. aku mmg x suke bergaduh der.. kalau kau nak berdamai.. mintak maaf je la.. senang je.. aku pon bole maafkan.. menjadi seorang yg pemaaf .. di balas syurga.. .sapa x nak? aku pon nak.. aku nie.. bkn lah seorang hyprocryte.. mmg ko rasa cmtu.. aku tunjuk2 hypocryte je.. padahal aku tak.. paham la skit...

aku nie suke main2.. kalau x main2.. syok ke ko hidup? kau nak hidup serious.. pergi la..

No comments: