Tuesday

happy holiday..

kepada followers or org luar.. aku taw xde sape baca.. x pe.. aku lau bosan baca blog org len ngan blog sendiri.. so x membazir la aku type nie.. ahaaa..

hmm.. sabtu tu .. dah start cuti dah... aku pergi kem hari jumaat tu... best2 .. :) .. kat hulu langat .. kem lembah azwen resort.. pergh.. tp lagi bosan ... dlu masa form 3 lagi best.. huhuh..
gi kem nie.. sbb ada ceramah.. activity... belajar.. untuk skor A.. dan mcm2 lagi... aku bersyukur kerana pergi.. sbb aku dah taw teknik belajar.. pastu penceramah dier.. mmg ho liao.. best gila siaaaaaaa.. aku suke.. haha

aku rasa mcm nak jadi penceramah pula nnti.. ahaha.. :D .. sekarang mulalah cuti 2 minggu.. boring taw... x taw nak buat ape :( .. damn ! .. x pe la.. isi masa dengan tido.. on9 jea..

betul la graf aku buat masa abg dan kakak faci sruh.. masa tahun nie.. aku sgt sedeyh.. dan down.. fikirkan SPM.. fikirkan pasal lonely.. dan mcm2 lagi ... i hope that i could happy even just once.. please .. Ya Allah..
tlglah hambamu ini,. :( .. pasni aku nak berubah... yeah !.. Doakan Aku.. Amin :)

No comments: