Friday

Ya Allah.. Tlglah hambaMu ini..

sedeyhnye aku.. menitis air mata beb.. bkn senang nak kuarkan air mata dari jiwa org yg keras nie.. 
ayat macam jiwang kan? tp aku bkan mat jiwang.. ayat dah mmg mcm tu.. x bole wat mcm mane dah..

tlg lah.. weh.. jauhkanlah diri kau tu dari aku.. aku x bole la kau ada dalam hidup aku.. sebab apa? sebab nnti aku akan sedey.. mengingatkan kau.. x pe la.. sakit hati aku .. kau dah bersama org lain.. pergi la.. aku x nak taw ape2 dah.. aku x bole tahan.. erase me from ur life please.. 

i know i'm not a good guy.. hmm.. x pe la.. sedeyh untuk kau wat pe... tp asal aku sedeyh.. OMG ! .. 

Ya Allah.. tlglah hambaMu ,, aku tahu aku hanya insan yang lemah.. berikanlah aku kekuatan.. untuk menghadapi segala dugaanMu .. tahun nie SPM .. tlglah.. 

No comments: