Wednesday

cuti2..

baru ari nie aku nak ckp pasal cuti an?? haha.. 5 dah hari berlalu cuti sekolah.. .
yela.. aku sedar.. aku nie budak skola lagi.. tp dah form 5.. senior bhai.. haha.. best la bully2 nie.. tp aku x taw nape aku x suke bully budak2.. haha.. bukan nak bajet.. tp kenyataan.. haha :D .. nak ckp aku poyo??
ok.. no hal.. aku lagi suke.. best apa jadi poyo.. hahaha xD .. aku cuti nie gi mane? ergh.. rutin cuti..
tido , makan , main game . solat . main game.. tido .. haha.. tu je. "belajar" mana?? entah la..
jgn ckp ngan aku pasal belajar.. dah kasi cuti nak belajar.. agak2 ar.. nak jugak rest.. hahaha :D

dan satu lagi.. td x dpt kuar.. no money no hangout la an?? adoi.. bosan doe dok umah... adesz.. x pe la..
wat pe bajet2 kaya kalau x de duit an? baik duduk rumah.. x de la penatkan badan...
tp.. nnti jadi pemalas la an? hahaha.. aku nie mmg dah pemalas dah.. jgn ckp.. makan pun malas.. sume malas..
haha :D

No comments: