Monday

ape eh??

sebenarnye.. kaki aku.. dah 1 bulan lebih cedera.. x elok2.. =,= .. aduh.. peritnya nak sembahyang ketika duduk antara dua sujud... tp tahan je la.. dah name pon wajib.. huhuhu.. relax je la.. Allah itu Maha Mengetahui.. apa yg dier buat tu.. ada la hikmahnye... hanya perlu berdoa... huhu.. aku sekarang.. makin gila ngan game.. biaselah.. dah x de kawan... game je la teman aku.. ngan buku2.. kalau aku tegur pon... dorang wat keras... siap bertanya khabar.. sbb lame x tegur.. biaselah.. org nak reputasi.. kena tegur dlu an?? bile tegur.. sombong.. pegi mmpus ler.. hahaha.. lau kawan mcm nie.. aku x perlu la.. nnti aku yg kena pijak. hehehe.. dah la.. x pe.. aku nak happy sekarang nie.. malas nak pkir pasal kawan... spm and game only.. dan .. Ya Rasulullah... huhu.. pemimpin Islam... selawat... Malidur Rasul... Allah dan Malaikat pon selawat.. x kan la kita manusia biase pon x berselawat?? huhu

No comments: