Monday

Wari2........

sekarang dah x gune facebook dah..... sudah deactivate... nak benci org lah katekan... x taw dpt kea x...
ala.. aku x main pon same je..... bkn ada org kesah pasal aku pon.. haha.. so , deactive je la.. so , x de la kawan2 dah... kat skola pon aku nak try ignore kawan2 aku... hidup sorang2.. malas nak susahkan org...
alah , mcm x biase je sorang2...

Aku try buat cara nie dalam 1 or 2 minggu... kalau dier bole buat org sekeliling aku happy.. then aku teruskan la.. haha... tp aku rase lagi aman kan x de aq... lau x de daripada dunia nie lagi aman.. x susahkan mak ayah , keluarga , rakan2... huhu... x pe la.. kita x mintak untur lahir ke dunia.. Allah dah beri nyawa , roh ... terima je la.. dengan menjadi hambanya... dengan taat ... akan perintah-Nya ...

sudah2 la tu.. aku x bole berhentikan air mata la...

No comments: